(foto portada @startap)

M’agrada pensar en que tots els essers humans un dia ens unirem per a fer un món millor”.

Sóc amazik. Vaig arribar a Catalunya fa cinc anys amb l’il·lusió de fer-me gran en tots els sentits. Penso que ho he aconseguit. Vaig ser el primer en entrar a formar part de la Llar Escola de Vida. Vaig ajudar a fer els primers mobles de fusta de la Llar dels Pioners on vaig anar a viure. Vaig fer pràctiques laborals a la friteria Ca la Nuri, a qui li agraeixo el seu mestratge i la seva amistat. He estat geganter amb la colla gegantera de santa Coloma. Vaig participar al pregó de la Festa Major de l’any 2020. Ara m’he graduat i emancipat. Estudio per ser mecànic de cotxes en un taller de Tàrrega. Segueixo a la Llar Escola de Vida com a voluntari. La Llar Escola de Vida és la meva família.