Equip de serveis i Banc de Temps. On t’ajudem en les teves tasques domèstiques (neteges, obres, boscos, jardineria, trasllats, carregar llenya, tasques de masoveria…).

Equip de serveis “Treball i Valors”

ACOMPANYAMENT d’estudiants en pràctiques NO REMUNERADES. Programa d’inserció sociolaboral d’aprenentatge progressiu, on es treballen els aspectes necessaris perquè els joves puguin aprendre, integrar-se i desenvolupar-se personalment, socialment, educativament i laboralment.

Amb l’Equip de serveis “Treball i Valors” ajudem als nostres joves estudiants en pràctiques a formar-se laboralment, i especialment en la seva formació com a persones que estàn entrant poc a poc al món de les responsabilitats dels adults.

Paral·lelament, a través de les donacions, creem una petita font d’ingressos que els ajudi no només en les seves necessitats econòmiques bàsiques, sinó també, emocionals.

“El treball dignifica les persones”. El treball digne augmenta l’autoestima, la motivació, la qualitat de vida i la felicitat; fa que ens sentim útils en una societat de la que en formem part.

Gràcies per ajudar-nos a ajudar.

La aportació econòmica al nostre projecte en forma de donació

Els treballs realitzats es consideren hores de bescanvi de banc de temps. L’aportació econòmica és una donació a l’associació ong Imaginari. L’associació Ong Centre Cultural Imaginari Kiku Mistu, té com a objectiu les intervencions creatives, pedagògiques i socials per a un món millor. És una entitat sense afany de lucre, formada únicament per voluntaris, que es finança exclusivament de donacions. Està inscrita al registre de Tarragona d’associacions de la Generalitat de Catalunya amb el número 18804, des de l’any 1996.

Aquest EQUIP té 3 línies de treball:

• Brigada de serveis i Banc de Temps. On t’ajudem en les teves tasques domèstiques (neteges, obres, boscos, jardineria, trasllats, carregar llenya, tasques de masoveria…).
  • I TAMBÉ:
  • Taller de fustería on fabriquem mobles a mida (llits, taules…) i banquetes de meditació. Anar-hi
  • Taller de Zafus (coixins per meditació zen farcits amb esclofa de espelta biològica de la Conca)
cooperativa de treball i valors

Volem que la Llar-Escola de Vida sigui un trampolí a la plenitud de la vida. Volem ser acompanyants de camí per aquells joves que per circumstàncies de la vida han hagut de caminar sols.