Equip de serveis i Banc de Temps.

T’ajudem en les teves tasques domèstiques (neteges, obres, boscos, jardineria, trasllats, carregar llenya, tasques de masoveria…).

Què ens dones a canvi?

Equip de serveis “Treball i Valors”

ACOMPANYAMENT d’estudiants en pràctiques no remunerades. Programa d’inserció sociolaboral d’aprenentatge progressiu, on es treballen els aspectes necessaris perquè els joves puguin aprendre, integrar-se i desenvolupar-se personalment, socialment, educativament i laboralment.

Amb l’Equip de serveis “Treball i Valors” ajudem als nostres joves estudiants en pràctiques a formar-se socialment, culturalment i laboralment, i especialment en la seva formació com a persones que estan entrant a poc a poc al món de les responsabilitats dels adults.

Equip de Serveis són les pràctiques del nostre programa educatiu complementari de FORMACIÓ PROFESSIONAL on els nostres estudiants de la mà d’experts professors voluntaris coneixen oficis com: PINTOR, PALETA, PAGÈS, JARDINER, LLAUNER, FUSTER, NETEJA, CUINER, EDUCADOR EN EL LLEURE, GEGANTER…

Gràcies per ajudar-nos a ajudar.

L’associació ONG Centre Cultural Imaginari Kiku Mistu, té com a objectiu les intervencions creatives, pedagògiques i socials per a un món millor. És una entitat sense afany de lucre, formada únicament per voluntaris, que es finança exclusivament de donacions. Està inscrita al registre de Tarragona d’associacions de la Generalitat de Catalunya amb el número 18804, des de l’any 1996.

cooperativa de treball i valors

Volem que la Llar-Escola de Vida sigui un trampolí a la plenitud de la vida. Volem ser acompanyants de camí per aquells joves que per circumstàncies de la vida han hagut de caminar sols.