L’associació ONG Centre Cultural Imaginari Kiku Mistu, té com a objectiu les intervencions creatives, pedagògiques i socials per a un món millor. És una entitat sense afany de lucre, formada únicament per voluntaris, i que es finança exclusivament de donacions. Està inscrita al registre de Tarragona d’associacions de la Generalitat de Catalunya amb el número 18804, des de l’any 1996.

Fes-te soci donant (4 formes)

1. Donorbox / Stripe (immediat mitjançant tarja)
  2. PayPal (immediat mitjantçat tarja o compte PayPay)
  3. Fundació Esperanzah (per desgravar a hisenda) (mitjançant transferència bancària)
  4. Teaming (1€ al mes mitjançant tarja)

1_ Usar Donorbox (A través de tarja)

2_ Usar PayPal (A través de tarja)

3_Donants que desitgen desgravar la seva donació a hisenda (A través del compte bancari)

Els donants que desitgeu que la vostra donació es pugui desgravar a hisenda, cal que ompliu el formulari per tal que us puguem donar d’alta i enviar-vos els certificats de donació.

Cal que ordeneu la transferència al vostre banc al compte que trobareu al formulari.

Aquesta operació es fa a través de la FUNDACIÓ CÍVICA ESPERANZAH.

Pases a seguir:

1er_ Omplir formulari per donar-se d’alta com a donant

2on_Un cop omplert i enviat el formulari, recordeu DONAR L’ORDRE DE TRANSFERÈNCIA AL VOSTRE BANC.

Número de compte on fer la transferència: ES15 2100 3151 6722 0008 1744

Concepte transferència: Donatiu Fundació Esperanzah – Llar Escola de Vida

fundació cívica esperanzah

4_ Fes-te Teamer

Fes-te voluntari/a (2 formes)

1- Col·labora com a VOLUNTARI/A i sigues un/a més de nosaltres.

El que més ens ajuda son els diners, però també pots ajudar-nos amb donacions de material o del teu temps com a professional.

2- Demanant els serveis de l’Equip de Serveis “Treball i Valors”.

Veure Equip de Serveis “Treball i Valors

Fons de BEQUES per a joves sols compromesos amb el seu creixement vital

Amb l’ajuda de tots/es:

El pis-escola de vida s’auto gestionarà econòmicament gracies a l’aportació econòmica del propis joves que en formaràn part, aportant bona part dels seus ingressos (quan els tinguin), i de donacions de particulars.

El projecte és totalment privat, sense afany de lucre i no rep cap ajuda econòmica fixe per part de l’ajuntament ni de cap altra institució. L’assocciació ong Imaginari es finança exclusivament de donacions.

Amb les donacions que rebem creem un fons de beques per els joves que no treballen i per a que els que si ho fan puguin estalviar per preparar la seva sortida i integració amb èxit al món adult autosuficient.

Per això esperem poder dur a bon terme aquest projecte solidari amb l’ajuda i col·laboració de la gent del poble, de la comarca i de tot el país.

Ens cal aconseguir en primer lloc: una base de donacions econòmiques i materials per part de particulars i empreses que ens ajudin a sostenir mensualment l’escola.

I en segon lloc: necessitem obtenir feines dignes i justament remunerades per aquests joves, per a que puguin contribuir amb part del seu sou i estalviar per poder emancipar-se arribat el moment.

Transparència

Els nostres comptes son transparents i s’exposen de forma oberta per a tots/es els/les nostres socis/es.

Aquí pots veure el resum detallat dels diners rebuts i en què i còm s’han invertit. Veure Transparència.

Veure PDF del pressupost de producció

Veure PDF de la previsió de despeses mensuals

Veure condicions d’us i política de privacitat

Pregò de la Festa Major 2020 de Santa Coloma de Queralt on en va parlar de “Créixer Junts/es”