escola de vida

L’associació Ong. Imaginari Kiku Mistu.

La Llar-Escola de Vida està gestionada per l’associació ONG IMAGINARI KIKU MISTU.

L’associació ONG Centre Cultural Imaginari Kiku Mistu, té com a objectiu les intervencions creatives, pedagògiques i socials per a un món millor. És una entitat sense afany de lucre, formada únicament per voluntaris, i que es finança principalment de donacions. Està inscrita al registre de Tarragona d’associacions de la Generalitat de Catalunya amb el número 18804, des de l’any 1996.

L’equip que gestionarem el dia a dia de la Llar-Escola de vida sóm els propis membres de l’associació, però comptem amb l’inestimable ajuda d’altres voluntaris, professors, professionals i col·laboradors/es externs que donen classes d’idiomes (català, castellà i anglès), cultura general, assessoria laboral, cursos especialitzats i valors; així com voluntaris/es que ens ajuden en les tasques més immediates del dia a dia com és ara la de xofer per acompanyar als nostres estudiants en els seus desplaçaments a cursos, feines, etc.

Perquè som una ONG?

Per que donen servei d’utilitat pública. Tot i que sóm una organització que no depenen del l’Estat ni de cap ens públic o privat, les nostres tasques estan orientades a allò públic, és a dir, susciten un interès i uns beneficis que involucren els diferents membres d’una comunitat o grup.
Tampoc intentem suplantar la tasca dels Estats; simplement procurem ser un complement i o arribar allà o considerem que els governs no ho fan.
Perseguim el benefici o la utilitat comuna. En no cercar el lucre propi, tots els beneficis són per a les pròpies comunitats on es duen a terme els projectes de transformació.
Promovem la participació i autogestió. No busquem que les comunitats beneficiades es converteixin en dependents de les ajudes que se’ls subministren. Al contrari, el nostre objectiu principal és fomentar la participació i l’autogestió d’aquelles com a motors de desenvolupament.

L’Escola de l’art de Viure

escola de l'art de viure

Per altra banda, des de l’Escola de l’Art de Viure es coordina tota la gestió de la Llar-Escola a més de dur a terme tots els cursos i tallers relacionats amb valors i art de viure (Educació emocional, Mindfulness, Valors, Creativitat, Ecologisme, etc). Tant mateix l’Escola de l’Art de Viure, que té la seu a Segura, posa a la disposició del projecte totes les seves instal·lacions. (Veure el web)

escola de vida

Dia de la signatura del conveni de col·lacoració entre la nostra asssociació i l’ajuntament de Santa Coloma de Queralt, a l’inici del projecte l’any 2020.