La Llar-Escola ofereix formació de:

• Formació en llengües: Català, castellà i anglès.
  • Formació en informàtica: Programes informàtics bàsics. Tècniques de gestió, creació, comunicació i treball online.
  • Formació professional / laboral i emprenedoría: Foment del treball en equip. Foment de valors com el cooperativisme, la resiliència, la creativitat…. Proactivisme laboral i emprenedoría (com iniciar un projecte empresarial propi). Inserció laboral per mediació de convenis amb empreses locals, comarcals i nacionals. Foment d’oficis artesans. Foment de projectes autònoms. Creació d’una cooperativa de serveis Cooperativa de Treball i Valors.
  • Formació en cultura general: Cultura local i universal. Els valors de la democràcia. Nocions bàsiques d’Història antiga i contemporània, Ciències (Naturals, Matemàtiques, Física i Química).
  • Formació en arts i creativitat: Literatura, Poesía, Cinema, Música, Teatre, Dança, Fotografia, Pintura…. Per a nosaltres aquesta formació mereix un capitul a part ja que considerem les arts i la creativitat com a eines imprescindibles en el procés del «desplegar» com a esser en plenitud.
  • Formació en nutrició: La cuina bio i sostenible, l’horta ecològica, i la cura de la nutrició saludable respectuosa amb el nostre cos però també amb el planeta.
  • Formació en valors: Valors universals (igualtat, llibertat, diversitat, pau, cooperació, solidaritat…), Gestió emocional, Mindfulness, Proactivisme, Ecologia, La Creativitat aplicada a un món millor).
  • Formació en gestió emocional: Informació emocional, la incertesa i la resiliència. Els continguts fan referència a competències relacionades amb la intel·ligència emocional intrapersonal (autoconeixement emocional), la interpersonal (autogestió) i la social (empatia).
  • Formació en el propi propòsit de vida. Acompanyem als nostres alumnes a trobar el seu do, la seva vocació, el seu propòsit en la vida, allò que els engresca, que els fa llevar-se cada matí amb ganes de donar el millor de ells mateixos per fer de la seva vida una vida plena i un món millor.

Els nostres professors: Anna Tarragó / Medhi Salouji / Amai Vecino / Kiku Mistu

QUÈ ENSENYEM A LA NOSTRA ESCOLA. LES 12 CLAUS DEL ÈXIT