NECESSITEM VOLUNTARIS/ES. Ho vols ser?

La Llar-Escola de Vida està formada únicament per persones voluntàries. Vols ser-ne una?

Necessitem voluntaris per a:

• Fer de xofer (portar al estudiants a les seves feines i estudis)
  • Donar classes (si ets expert/a en alguna matèria i creus que pot resultar d’interès per a la formació dels nostres estudiants…)
  • Fer acompanyaments (alguns dels nostres estudiants necessiten que els acompanyin en les seves gestion administratives, o simplement ser acompanyats en el seu dia a dia)
  • Fer tasques administratives (administració de socis, sol·licituds d’ajuts,….)
  • Gestió de xarxes socials “Community Management”
  • Fer comunicació i difusió (captació de socis, convenis i col·laboracions),
  • Per obres de reformes, reparacions als pisos de la Llar, etc. (fusteria, electricitat, lampista…)

Les persones que hi estigueu interessades us podeu posar directament en contacte directament amb el director de la ONG: Kiku Mistu 606974061 o enviant un email a llarescoladevida@gmail.com