En aquesta pàgina anirem publicant els comptes d’entrades i sortides. Ho farem de forma periòdica i a mesura que el projecte avanci.

Atès que tant el projecte com l’associació que el gestiona -Ong Imaginari-, es financen exclusivament de donacions, la transparència absoluta és el nostre deure i la nostra voluntat.

Comptes

El projecte rep aportacions econòmiques de 8 formes diferents:

1. A través del nº de compte corrent exclusiu per al projecte. El compte està a nom de l’associació Ong Imaginari. ESCOLA DE VIDA KIKU MISTU Nº ES4321000049630200341073 (Oficina CaixaBank Santa Coloma de Queralt).
  2. A través de la Fundació Esperanzah (per poder desgravar a hisenda) (mitjançant transferència bancària al compte Nº ES15 2100 3151 6722 0008 1744)
  3. A través de les plataformes DONORBOX i STRIPE. Servei de donacions online. Lligat al compte de CaixaBank.
  4. A través de PAYPAL. Servei de donacions online. Lligat al compte de CaixaBank.
  5. A través de TEAMING. Plataforma online de crowdfunding (Avalada pel Banc Sabadell).
  6. A través de les donacions a la Cooperativa de Treball i Valors.
  7. A través de les donacions de diners en efectiu. A les campanyes de carrer amb les guardioles distribuïdes per diferents punts o donacions en efectiu que rebem en mà.
  8. A través de bescanvis, o donacions materials o de temps i serveis.

Transparència

A final d’any publiquem en aquesta mateixa pàgina un document públic amb el balanç de totes les entrades i sortides anuals.

Pressupost inicial (febrer 21)

Previsió de despeses mensuals

Nota als/les socis/es, donants, i col·laboradors:

Quí estigui interessat en rebre un informe més extens o en una altra data de l’any pot adreçar-se a l’administrador tresorer de l’associació: Amai Vecino Martinez-Reina amavecino@gmail.com tel: 677634031

L’associació Ong Centre Cultural Imaginari Kiku Mistu, té com a objectiu les intervencions creatives, pedagògiques i socials per a un món millor. És una entitat sense afany de lucre que es finança exclusivament de donacions. Està inscrita al registre de Tarragona d’associacions de la Generalitat de Catalunya amb el número 18804, des de l’any 1996. NIF G61178448