(foto portada @startap)

M’agradaria aportar treball i mà d’obra, ajudar a créixer qualsevol negoci. Implicació, en definitiva“.

Vaig arribar a Catalunya fa cinc anys. Els primers anys vanb ser molt dificils i vaig estar molt desanimat durant molt temps. Després vaig coneixer el Kiku i la Llar Escola de Vida i em vaig apuntar a les seves classes primer i després vaig entrar a viure a la Llar Escola de Vida. Poc a poc vaig anar perdent la por i guanyant confiança. Vaig pràctiques laborals la ferreteria Olpat de Santa Coloma i també de fusteria al taller de la Llar Escola de Vida amb el Kiku i l’Abdeslam. Ara sóc autònom i treballo de pintor amb el Julià Mullerat. Treballo molt, però m’agrada la meva feina. Ara m’he graduat a la Llar Escola de Vida. Sóc folt feliç. Gràcies.