Què podem fer per ajudar en aquest projecte ?

Santa Coloma és un poble de, encara no, 3000 habitants. Això, a diferencia d’altres localitats, fa que tingui una mida ideal, mi massa gran ni massa petit, per aquest projecte d’integració. A més, malgrat no està massa bén comunicat pel que fa al transport public, està estratègicament envoltat de ciutats amb serveis (Igualada, Cervera, Tàrrega, Montblanc i Valls), però segueix mantenint el seu esperit de poble tranquil i està envoltat de natura. Una de les coses que més valoren de Santa Coloma els nostres alumnes, son la tranquil·litat i l’ambient saludable.

Hem dit que un dels pilars bàsics del projecte és la integració en tots els seus àmbits, doncs bé, resulta indispensable per aquesta integració social i cultural, que els nostres alumnes puguin participar activament de l’associacionisme local i comarcal, així com la seva participació proactiva en la societat i activitats culturals del nostre poble i del nostre país. Tant mateix és imprescindible per l’èxit del projecte la seva integració en la xarxa laboral que pugui oferir el poble i la comarca. Una de les coses  de les que en tenen més ganes i més els agrada és treballar.

Ens dirigim als colomins i colomines especialment, però també a tot el país, i us demanem 3 coses en les que resulta imprescindible la vostra ajuda:

La primera:

Obriu els vostres braços, i abraceu-nos, abracem-nos.

La segona:

Obriu les vostres associacions, entitats, empreses, projectes… per a que hi puguem participar activament.

La tercera:

Obriu el vostre cor solidari i feu-vos socis/es benefactors/es i col·laboradors/es del projecte. Ara el que més necessitem son diners.

Ara mateix hem de condicionar un pis que no te serveis, aigua, gas, calefacció, etc, i que hem de moblar adequadament com a residencia i escola. I per altra banda hem d’aconseguir fer un fons solidari de socis que amb la seva petita aportació mensual ens asseguri el coixí necessari per cobrir les despeses bàsiques mensuals. No tenim cap dubte que el poble de Santa Coloma ens recolzarà plenament. Gràcies.

COL.LABORA – DÓNA

llar-escola de vida

Veure La Reforma del Pis

Veure PDF del pressupost de producció