TEMPUS FUJIT

L’artista Llum Garcia, és voluntària i col·labora amb la Llar Escola de Vida com a professora d’arts plàstiques. Ara presenta una mostra de la seva obra a Santa Coloma de Queralt. Tots els beneficis seran destinats a la Llar Escola de Vida.

Inauguració: dissabte 13 d’abril de 2024 a les 12´’30h.

Lloc: Sala del Arcs, al Castell dels Comtes de Queralt.

Horari: divendres, dissabtes i diumenges de 11,30h a 14h.

Col·laboren: Ajuntament de Santa Coloma de Queralt, Art Santa Coloma de Queralt, i ONG Imaginari- Llar Escola de Vida.

“Et convidem a fer un món millor!
El teu suport és la clau per al nostre èxit. Vine a l’exposició d’art de la Lluym García i fes una contribució a la nostra ONG, on cada donació es tradueix en un impacte positiu al nostre projecte d’integració socioeducativa.
La teva presència en aquesta significativa exposició d’art és més que només admirar obres; és una oportunitat per marcar la diferència.
Uneix-te a nosaltres i contribueix a la nostra causa, perquè junts podem aconseguir un canvi significatiu en el nostre projecte social.
A més, volem expressar el nostre agraïment sincer a l’autora , l’amiga Llum Garcia, per la seva generosa donació, que fa possible aquest esdeveniment solidari.”

Kiku Mistu Thou, president de l’ONG Imaginari i director de la Llar Escola de Vida.
La majoria dels estudiants que viuen amb nosaltres provenen d’entorns molt humils que han hagut d’abandonar per buscar una vida millor. El seu somni és estudiar i treballar per algun dia poder ajudar a les seves famílies. Nosaltres els acompanyem en aquests en aquest no gens fàcil camí. A la fotografia superior: Els estudiants a l’hora d’estudi. A la fotografia inferior: Dos dels nostres estudiants fent pràctiques de jardineria.

Darreres entrades

Ajuda’ns a ajudar