kiku mistu thou

Hola soc el director de la Llar-Escola de Vida i de l’Escola de l’Art de Viure i president de l’associació ONG Imaginari i des d’on projectem i duem a terme intervencions creatives, pedagògiques i socials per a un món millor.

L’Escola de Vida és el nostre nou projecte i m’apassiona. Em sento molt afortunat. En soc el professor de castellà, cultura general, creativitat i valors, i gestió emocional.

Des de fa més de 30 anys he dedicat tota la meva vida a fusionar les meves dues passions: La Creativitat, en tant que potencial que tenim tots els essers humans per transformar allò que ens envolta, i la Solidaritat, en tant que compromís per fer de la Creativitat una eina per a món un món millor.

M’he format com a creatiu, artista multidisciplinari, performer, poeta, actor i director teatral, a més d’una extensa formació en humanitats, ètica, valors, ecologisme, meditació, mindfulness i educació emocional. Ara soc professor de Mindfulness (Plena Consciència), Creativitat i Art de Viure a la nostra escola i també imparteixo nombroses xerrades, cursos i tallers a escoles, instituts , universitats i centres culturals. Soc membre de l’ordre budista de l’Interser en la tradició del mestre zen Thich Nhat Hanh.

El meu màxim interès és transmetre la importància i el goig de viure una vida conscient i creativa.

M’encanta la natura i els animals. El meu millor amic es un burro que es diu “Platero”.