(foto portada @startap)

El pitjor record que tinc és la travessa amb la pastera / El millor moment és el dia que en van dir que em donaven feina”.

Sóc amazik. Vaig venir a Catalunya fa cinc anys buscant una vida millor i la he trobat. Em vaig apuntar a la Llar Escola de Vida de seguida i gràcies al seu acompanyament he aconseguit estudiar, treballar, tenir amics, i ser un veí més de Santa Coloma. Col·laboro amb l’esplai Can Nielet. Treballo a la brigada municipal portant la màquina que escombra el carrer. Ara m’estic treient el carnet de camió. Vull ser camioner. Aquest any 2023 m’he gratuat a la Llar Escola de Vida i m’he emancipat. El meu germà petit acaba d’entrar a la Llar Escola de Vida seguint les meves passes. Estic molt content per ell.