El Club-Escola de Vida som un grup de joves que ens reunim periòdicament per créixer en valors. Volem nodrir-nos com a persones i com amics.

Treballem de forma compromesa en el nostre ple desenvolupament, conscients de que millors persones fan un món millor.

Fem tallers de

• Mindfulness (capacitat d’estar present aquí i ara, desenvolupant la Plena Consciència)
  • Valors (valors universals basats en una ètica global)
  • Creativitat (entesa com el potencial per a transformar les nostres circumstàncies i allò que envolta)
  • Ecologisme (respecte i compromís per la Mare Terra)
  • Natura (estem en contacte amb la natura, animals…de tu a tu)
  • Educació emocional (entesa com l’aprenentatge de l’adequada gestió de les nostres emocions)
  • Proactivisme per a un món millor (entès com a compromís actiu davant la preocupant situació social i mediambiental del nostre món, que necessita que ens avancem als esdeveniments)

Què volem

Volem unir el nostre cos, la nostra ment i el nostre cor amb una visió profunda, àmplia i oberta a una societat i un món en constant canvi.

Som conscients de que el primer canvi està en nosaltres mateixos/es si volem un món millor.

Volem ser agents proactius per un món millor.

Volem ser joves “desperts”.

Volem ser joves conscients.

Volem ser joves feliços…..per què sabem que les persones felices fan un món feliç.

Veure LES 12 CLAUS DEL ÈXIT DE L’ESCOLA DE VIDA

acció greenpeace santa coloma de queralt

Som un grup de joves que ens reunim periòdicament per créixer junts, amb la voluntat i el compromís de fer un Món Millor.