Et donem la benvinguda com a soci/a de la Llar-Escola de Vida per a joves sols.

La teva donació és clau per l’èxit del projecte que es sustenta únicament de donacions.

En nom dels joves i de tot el equip et fem una abraçada i et donem les gràcies.

Aquest projecte solidari ens exigeix transparència màxima, i per això periòdicament els comptes queden exposats públicament al nostre web.  TRANSPARÈNCIA

Seguirem informant de l’evolució del projecte.

Associació Ong. Imaginari

L’associació Ong Centre Cultural Imaginari Kiku Mistu, té com a objectiu les intervencions creatives, pedagògiques i socials per a un món millor. És una entitat sense afany de lucre que es finança exclusivament de donacions. Està inscrita al registre de Tarragona d’associacions de la Generalitat de Catalunya amb el número 18804, des de l’any 1996.

El projecte de la Llar-Escola de Vida és totalment privat, sense afany de lucre i no rep cap ajuda econòmica per part de l’ajuntament ni de cap altra institució. Es finança exclusivament de donacions i de l’aportació econòmica dels estudiants quan treballin.

CONDICIONES DE USO Y POLÍTICA DE PRIVACIDAD