El passat dia 25 de novembre de 2021 s’ha signat el contracte de lloguer d’un nou pis que serà una nova LLAR-ESCOLA DE VIDA per a joves sols, que complementa el projecte ja existent. Entre els dos espais es donarà llar i escola a un total de 10 joves.

La LLAR-ESCOLA DE VIDA, com el seu propi nom indica, és un projecte d’acompanyament vital i de formació en comunitat; que destaca pel seu caràcter educatiu en valors; ajudant i formant a joves que es troben circumstancialment sols, però que estan molt compromesos amb el seu creixement personal.

El compromís d’aquests joves amb si mateixos és en realitat una promesa amb el món, que necessita cada cop més persones conscients i proactives culturalment, socialment i ecològicament en nom d’una societat i un planeta millors.

L’associació ONG IMAGINARI i l’Ajuntament de Santa Coloma de Queralt, emprenen amb entusiasme un nou camí d’acompanyament que a ben segur tindrà un recorregut no gens fàcil però ple de satisfaccions i resultats positius per els joves, el poble, el país i el món.